17 Ağustos 2011 Çarşamba

Oğlum 1 Yaşında

Nasıl oldu? Nasıl geçti zaman?
Bu dönemler geçecek diyorlardı. Devrim büyüyecek.. Gelecek miydi o günler ?
işte
1. aşamayı geçiyoruz.
1 yaş.
16 Ağustos da Devrim oldu...
365 gün ve 6 saat gecti hala da gecmeye devam ediyor..
Hersey o kadar flulaştıki şimdi.
oysa ne kadar gerçek ve netti o vakitler..
sürekli zamanın peşinden kosturduk..  hamilelik gecsin görelim oğlumuzu.. 40 gün gecsin,  1 ay geçsin, 3 ay geçsin, diş çıkarsın, emeklesin,  ek mama yesin hep  gecti zaman.. şimdi koşturmaya devam... ama sanki daha  olgunlaşmısım.. o şaşkınlık da geçti... neydi o geçen diye dönüp bakmama gerek var mı? muhasebeyi yapsam.. ne çıkacak.. kesin denetimden çakar.. gecti 1 yıldan da uzun bir süre.. sonucta hamilelik dönemini de dahil etmek gerek..
alıştım, alışırken oğlumu cook ama cook sevdim.. sanırım onun için alıştım.. geçicegini bildiğimden değil.. Acaip kutsal annelik güzellemesi yapamayacağım ama Devrim sığınağım oldu bunu biliyorum.. Huzurum oldu.. yanında değilsem kaygım oldu falan.. seviyorum onu cok..
şimdi alışkanlıklarımın üstüne gidecegim Devrim le.. cünkü Devrim benim gücüm kuvvetim oldu..
iyi ki oldu. iyi ki doğdu..

1 yorum:

  1. iyi ki doğmuş minik kuzular. nice sağlıklı, mutlu yıllar hepimize.

    YanıtlaSil