17 Şubat 2011 Perşembe

"Annesi" almayalım....

Devrim, bu ara cok hareketli.. zıp zıp zıplıyor.. nası yapsam nası etsem.. Annem-Teyzem ve babamdan olusan ekip ben yokken Devrim e cok iyi bakıyorlar.. çok şanslıyım onlar olduğu için..  Lakin Devrim in bitmek tükenmek bilmez enerjisi haliyle onlar içinde yorucu oluyor.. Cevreden bildiğim 1-2 anne yürüteç almıstı.. bizde alsak diye düşündük.. baktım araştırdım. internette öneren yok.. ama satan çok.. Kullandığını bildigim annelerle konustum, rahatlık ama dikkat etmek gerek dediler.. neyse sonucta ben almak istememekle, iyi olacak arasında kaldım.. Dr. u aradım. dedim nedir? ne yapalım? -dr. bana hiç hoşlanmadığım bir biçimde seleniyor "Annesi"- "annesi almayalım" dedi.. kesin konustu sesinde acuk tereddüt yoktu... Bu netlik karşısında, "peki hoppala alsak" dedim. onada aynı kesinlikle "hayır, önermiyorum, erkek çocuklara hiç uygun değil" dedi..  Bizim şehzade kaldı gene kıç üstü :) oturacak, emekleyecek, yatacak yuvarlanacak artk. Şimdi bunları uygun sekilde yapabilecegi araçları düşünmeli..

1 yorum:

  1. Yok tatlım böyle bir araç.Bunları yapacağı tek araç Devromun popişi,ayakları:))
    Birazcık daha büyüyünce ilk arabam diye bir şey var,yürütece sağlıklı bir alternatif.Onu ittire ittire evde özgürlüğünü ilan edecek.
    Annesi de laf mı Özgürüm gittiğimiz KBB ci Talya'nın kulağından bahsederken kulağı nasıl benimsediyse artık "kulağımızın durumu" diye başlayan cümleler kuruyor:))

    YanıtlaSil